Mediatizăm doar lucrurile rele (primarul din Berzunţi – Bălan Gheorghe)


Cel mai urât lucru pe lumea asta este acela când poporul îşi defaimă conducătorii (aleşii lor).în armată

Zilele trecute s-a mediatizat foarte mult accidentul în care a fost implicat Primarul Comunei Berzunţi Bălan Gheorghe. Ştirea a fost identică în toate ziarele din zona Bacăului, din care reiese că vinovat ar fi însuşi primarul. Din diverse alte surse poţi descoperi că faptele nu s-au petrecut întocmai cum scriu ziarele. Acestea şi alte „lucruri rele” se scriu în toate ziarele şi apar la jurnalele televiziunilor „de larg consum”. De aici se poate vedea că ne place să „muşcăm din carne vie”.

De aceea am şi renunţat la TV de o vreme bună. Internetul îmi dă voie să caut ce vreau şi de aceea continui să fiu „abonat”, cu toate pericolele lui.

Oare de ce nu apare la televizor sau la ziare nici una dintre realizările Domnului Primar Gheorghe Bălan din cele două mandate, timp în care a făcut multe lucruri bune pentru Comuna Berzunţi? De ce nu spune nimeni nimic despre edil când face ceva bun? De ce nu aminteşte nimeni nimic de proiectele europene cu bani nerambursabili câştigate de comună prin intervenţia sa? De ce nu se aude o vorbă despre ajutorul adus bisericilor din Berzunţi de către primărie, de îmbunătăţirea infrastructurii, de îmbunătăţirea condiţiilor de învăţare pentru elevii berzunţeni, de „garajul” primăriei care deţine acum maşini ce servesc populaţiei berzunţenilor, de intrarea liberă a vitelor pe izlaz, de ajutoarele care se dau din fondul primăriei, şi să nu mai spun de „milostivirile” personale ale Domnului Primar, pe care le face pentru că aşa a fost crescut, să aibă o inimă mare. Eu îl consider o adevărată Personalitate a Berzunţiului, un model de urmat în multe.

Aceste realizări nu se găsesc nici măcar pe saitul oficial al Primăriei Berzunţi.

Nici măcar despre spectacolele organizate de el nu s-a scris.

O parte a spectacolului de la hramul Berzunţiului pe care am uitat-o o puteţi vedea mai jos:

About fratele Simion

Pt. mine a trăi este HRISTOS, iar a muri este DOBÂNDĂ
Acest articol a fost publicat în berzunţeni, personalităţi ale Berzunţiului, stiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Mediatizăm doar lucrurile rele (primarul din Berzunţi – Bălan Gheorghe)

  1. bleaga gelu spune:

    Din toti primari care au fost pina acum, nu au facut mai nimica, in sfirsit a ajuns cine trebuia sa fie .

  2. berzunti spune:

    Bai Elas da parca ziceai ca tu nu esti din Berzunti atunci de unde „banii tai” daca tu ai spui ca nu esti din Berzunti .Vezi ca te dai singur de gol .Daca nu ai fi din Berzunti nu te-ar interesa ce se intampla aici dar tu esti foarte interesat de ceea ce se intampla aici deci practic esti cetatean Berzunti sau ai venit din Comanesti si faci tu lege aici .Hai sa dam cartile pe fata.sPUNE CINE ESTI DACA ESTI TARE.Bravo celor care au publicat pozele si videoclipurile,niste momente extraordinare,eu sunt cetatean Berzunti si ma mandresc cu asta.

  3. elas spune:

    E clar ca esti „dus de acasa”!!! Sigur nu ati fost in Berzunti niciodata! Eu nu fac parte din comunitatea acestui sat (slava domnului!!!) dar am fost de cateva ori in vizita si am vazut cea mai deplorabila infrastructura, cea mai deplorabila scoala si cei mai deplorabili oameni ” saraci cu duhul”, atata timp cat au ales sa aiba ca primar un astfel de om, timp de doua mandate. E clar ca la Berzunti a fost rasturnata caruta cu prosti, daca dvs considerati ca primarul a facut ceva pentru comunitatea din care faceti parte. In afara de faptul ca a furat banii dvs si ai mei, intrucat banii alocati primariei sunt din buzunarele noastre a tuturor romanilor, eu personal nu am vazut nimic investit in satul din care faceti parte. Daca aveti dovezi postati pe blog, va rog !!!

    • simionjr spune:

      „dus de acasă” doar la figurat pot fi, pentru că sunt cetăţean berzunţean de 24 de ani
      Am fost în satele şi casele multor cetăţeni ai Judeţului Bacău, în plus am ajuns încontact şi cu oameni „civilizaţi” la facultate sau în străinătate (Paris şi Roma) – şi vă pot spune că nu ne situăm chiar rău făcând comparaţie cu ce e în România.
      Oi fi eu unul dintre „proştii răsturnaţi din căruţă”, dar mă simt bine aşa şi la fel sunt mulţi dintre berzunţeni.
      Mi se pare ceva normal ca primăria să fie construită din banii noştri, pentru că se construieşte pentru noi.
      Nu o să stau acum să înşir tot ce s-a făcut în aceste mandate, mai ales că nu faceţi parte din comunitate, o să spun doar că Berzunţiul a evoluat.

Sigur ai ceva de spus. Aşa că nu ezita să laşi un comentariu:

