avem echipă avem valoare: Juventus Berzunti


Deşi nu mă împac cu fotbalul (nu am nici ceva împotrivă), trebuie să spun că berzunţenii, ca majoritatea populaţie de pe glob, iubesc sportul rege. Pentru asta au înfiinţat şi o echipă de fotbal, pe numele ei Juventus Berzunti, care se află în liga a V-a ( nu ştiu despre ce vb, dar cred că e printre ultimile).

Am observat că echipa noastră are şi un BLOG, cu prea puţine informaţii – era de dorit să găsesc măcar numele jucătorilor pe acoloPrin grija actualului primar Bălan Gheorge terenul de fotbal s-a îmbunătăţit, fiind mărit şi urmând să fie împrejmuit cu plasă.

Deci condiţii sunt, vlagă să fie! Forţa Juventus Berzunţi!

Eu rămân la fotbalul de izlaz cu „băieţii buni”:

About fratele Simion

Pt. mine a trăi este HRISTOS, iar a muri este DOBÂNDĂ
Acest articol a fost publicat în berzunţeni, fotografii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la avem echipă avem valoare: Juventus Berzunti

  1. foarte frumos…..ai gasit cuvintele potrivite k s exprimi ceea ce e corect…ai faqt ceva ce place….complimenti…cred k persoanele kre sunt departe asa qm sunt eu apretzeaza ceea ce ai faqt….fintk este important s nu uitam d unde am plecat…sa itzi fie de bine tzie si la ai tai…Anca

Sigur ai ceva de spus. Aşa că nu ezita să laşi un comentariu:

