Şcoala din Berzunţi fruntaşă!


Când vine vorba de performanţă scăzută desigur. Am citit prin ziare că în 2010 şcoala din Berzunţi era într-o listă a „performantelor”.

Pe ce putem da vina?

  1. nu toti profii sunt profi
  2. nu toţi elevii sunt elevi
  3. mijloace de învăţământ mai proaste ca la oraş
  4. motivaţie scăzută a elevilor
  5. motivaţie scăzută a profilor

Oricum cred că situaţia se referea la satul de rromi. Şi eu am simţit o oarecare diferenţă între învâţîmântul de la ţară şi cel de la oraş atunci când m-am înscris la Colegiul Naţional „Dimitrie Cantemir” din Oneşti. Deşi la Berzunţi eram printre primii – la Oneşti situaţia s-a schimbat brusc – pur şi simplu mă simţeam PROST în comparaţie cu ceilalţi colegi şi mi-a luat mult timp până să-i ajung din urmă. Stăteam prost mai ales la limbile străine cu toate că teoretic am făcut limba franceză din clasa a doua iar engleza din clasa a 5-a.

Oricum trebuie să amintesc nişte profi buni din Berzunţi: d-na Lupu, d-nul Botezatu, d-nul Hampău, d-na şi d-nul Rochianu, d-nul Sandu – care într-adevăr se pot numi profesori – toată stima!

About fratele Simion

Pt. mine a trăi este HRISTOS, iar a muri este DOBÂNDĂ
Acest articol a fost publicat în berzunţeni, şcoala. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Şcoala din Berzunţi fruntaşă!

  1. curtuia diana spune:

    aaaaa si sper ca pana o sa ajunga sora mea in clasa a V a sa se mai faca unele schimbari––- in bine , bineinteles–– si mai sper ca sa aiba parte de profesorii carora le-am multumit mai sus !!!

  2. curtuia diana spune:

    am terminat de curand generala si imi pot permite faptul sa adaug cate ceva dar mai intai trebuie sa le multumesc din tot sufletul doamnei lupu marioara care pot sp ca e cea mai buna profesoara din cate am avut , doamnei rochianu -cu , care am invatat intradevar chimie- , doamei profesoare jugaru -cu toate ca multi colegi se plangeau de faptul ca „nu itelegeau cum explica” dumeaei , eu pot sa sp ca am invatat matematica cu dansa , domnului botezatu aurelian -cu toate ca tremuram de frica inaintea ore de istorie :)))- si nu in ultimul rand domnului dirigint bogdan botezatu de la care am invatat numeroase lectii de viata . VA MULTUMESC DIN TOT SUFLETUL CA ATI FOST NISTE PROFI SUPER!!!! ( se sp ca mai bn ii dai naibii 4 ani si le multumesti tota viata decat sa le multumesti cateva ore si sa ii dai naibii tota viata).imi pare nespus de rau ca nu am avut profesori asa buni si la limbile straine -de fapt ei erau buni dar nu pentru a invta si pe altii /stiu da stiu numai pt ei -mda daca eram o eleva care nu invatam nici la celelalte materii mai sp da asa nu ca nu am vrut sa invat da nu aveam cu cine sa conlucrez . Regret acest lucru , regret ca tot acesti profesori de la care nu poti invata , isi gasesc sa plece in excursii in timpul anului scolar VREAU SA VA DAU UN SFAT :daca v-ati saturat de meserie asta lasati-o la altii care se implica si sufleteste. Am de suferit din cauza voastra!!!! de aceea a trebuit sa ma axez supra unui profil la care am avut profesori buni JOS PALARIA IN FATA DUMNEAVOASTRA!!!! va doresc multi multi ani de acum inainte si multa rabdare !!! si pentru copii nu am decat sentimente de mila deoarece nu o sa poata invata la berzunti TOOOOT (limbi straine)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sigur ai ceva de spus. Aşa că nu ezita să laşi un comentariu:

